• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Direkt-Lån, ny ägare

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
robin
du skulle ju starta en egen utlåning men om du jobbar för dessa personer som inte ens kan bedriva en hemsida/utlåning så är du inte pålitlig heller i mina ögon.som ens ställer upp för dessa aktörer.jag har redan tappat förtroendet för dig.

Jag vet, men denna lånar ju faktiskt ut och kommer förhoppningsvis sköta sig.
När och om jag kommer igång med något eget, så får ni se. Jag kommer arbeta hårt med mitt eget precis som allt mitt annat.

Vill inte bråka och tjafsa, lägger mig inte i detta med någon annans mer.

Med vänlig hälsning,
Robin
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
inte inloggad

Varför inte inloggad

Hur vet vi att du är Robin 91?

Och inte den snubben som har eller hade sidan för några månader sedan.
Betalar ut lite för att sedan plocka sms pengar igen
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Varför inte inloggad

Hur vet vi att du är Robin 91?

Och inte den snubben som har eller hade sidan för några månader sedan.
Betalar ut lite för att sedan plocka sms pengar igen

Därför jag är inne på min iPhone och befinner mig inte hemma för tillfället.
Sidan är såld och det finns en ny ägare, som vi alla hoppas på kommer sköta sig bra.
Sen vad det gäller sms tjänsten så dras en stor del till operatörer och dom som håller i tjänsten, cirka 25kr blir kvar av 50kr.
Men det hör inte hit.

Tänker inte blanda mig in i någons affärer mer.
Hoppas bara han sköter sig bra. Så direkt lån kan bli något bra.

Med vänlig hälsning,
Robin
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
har ingen iphone

Vet att man kan använda sitt namn på alla andra datorer, trodde appels produkter var så bra....kan ha fel........har själv platta samma id på spot och fajan
 

Robin_91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
17 September 2011
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Det är jag som skriver, bara jobbigt att logga in, men nu har jag sparat detta på telefonen också =)
 

jepjep123

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Mars 2012
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Är ägaren bokförd i Sverige? Tycker visa borde anmäla honom för bedrägari, man mjölkar folk på smspengar utan att ge absolut inget.
Ifall han är bosatt nere på Malta så är det bara för nån att leta fram adressen, är själv bosatt 6 månader per år på Malta och åker dit igen nästa vecka, så kan gå o knacka på dörren och fråga vad fan håller gubbjäveln på med och hämta tillbaka mina 50kr + ränta, så 5000kr.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är ägaren bokförd i Sverige? Tycker visa borde anmäla honom för bedrägari, man mjölkar folk på smspengar utan att ge absolut inget.
Ifall han är bosatt nere på Malta så är det bara för nån att leta fram adressen, är själv bosatt 6 månader per år på Malta och åker dit igen nästa vecka, så kan gå o knacka på dörren och fråga vad fan håller gubbjäveln på med och hämta tillbaka mina 50kr + ränta, så 5000kr.

HAHA, ganster!
Haha, det är en ny ägare har du inte fattat det än eller sen tycker jag du borde låta bli att vara internet hjälte, tyvärr så befinner sig stora grupper av riktiga gangster/maffia där nere!
Ingen här på forumet vet vem tidigare ägare är förutom ett namn vilken inte änns kanske stämmer. Sluta bara leka internet hjälte och säga att du ska knacka på och fixa ränta. Jag kan robba dig på 50kr och sen kom hem till mig!!!!!
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
inget svar

ansökt men inget svar än
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
pengar

har någon fått utbet något eller är det samma denna gången :mad:
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
bluff företag

Jag tror att det är en bluffare
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp